SÍNDROME DE ASPERGER EN LA UNIVERSIDAD

SÍNDROME DE ASPERGER EN LA UNIVERSIDAD Ojea, M. (2007), Síndrome de Asperger: de la comprensión literal al pensamiento crítico. Revista Galega de Educación, 39, 121-126.

SÍNDROME DE ASPERGER EN LA UNIVERSIDAD
Ojea, M. (2007), Síndrome de Asperger: de la comprensión literal al pensamiento crítico. Revista Galega de Educación, 39, 121-126.

Siguiendo los postulados de la teoría de la percepción, es posible generar un pensamiento crítico en estudiantes universitarios con síndrome de Asperger mediante un proceso serial sucesivo, a partir del pensamiento literal existente (Ojea, 2007).

Ojea, M. (2007), Síndrome de Asperger: de la comprensión literal al pensamiento crítico. Revista Galega de Educación, 39, 121-126.

Advertisements

Deixar un comentario

Arquivado en Uncategorized

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

w

Conectando a %s